Toimitus- ja maksuehdot

Muotitalolehto.fi-sivustolla sovellettavat osto-, tilaus- ja toimitusehdot.

Toimitusaika

Tarjoamme asiakkaillemme ilmaisen toimituksen postiautomaattiin yli 60€ tilauksille ja aina maksuttoman palautuksen.

Toimitusaika on 3-5 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Kampanjoiden aikana toimitus on suurista tilausmääristä johtuen 3-10 arkipäivää. Saat seurantatunnuksen, jonka avulla voit seurata tilauksen etenemistä, kun tilaus on lähtenyt varastoltamme.

Pidätämme kuitenkin oikeuden varaston loppuunmyyntiin, joka voi pidentää luvattuja toimitusaikoja. Toimitusaikamme ovat viitteelliset. Mikäli tilattu tuote myöhästyy tai on tilapäisesti loppu, ilmoitamme siitä asiakkaallemme tilauksessa olleisiin yhteystietoihin. Mikäli sinulla on kysyttävää liittyen tilaukseesi tai toimitusaikaan, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tilaus ja tilausvahvistus

Tilaamasi tuotteen/tuotteiden tiedot voit tarkastaa automaattisesta tilausvahvistuksesta, jonka saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen tilauksen tehtyäsi. Mikäli tilauksessa on jotain epäselvää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai sähköpostilla asiakaspalvelu@muotitalolehto.fi . Asian nopeuttamiseksi pyydämme ilmoittamaan myös tilausnumeron sekä nimesi sähköpostiviestissä. Tilauksen muuttaminen ei aina ole mahdollista, koska olemme saattaneet jo postittaa tilauksesi, mutta asiakaspalvelumme kuitenkin aina tarkastaa onko muutos mahdollinen.

Toimitus ja toimituskustannukset

Toimituskulut sisältyvät tuotteen hintaan, kun ostoskorin arvo on yli 60€. Meistä riippumattomia lisäkuluja voi aiheutua, mikäli valitsette vaihtoehtoisen toimitus- tai maksutavan (esim. osamaksu).

Tilaukset toimitamme postipakettina lähimpään postitoimipisteeseesi. Posti lähettää ensisijaisesti tekstiviestin saapumisesta toimipaikkaan tilauksessa ilmoittamaasi puhelinnumeroon. Mikäli et saa paketista saapumisilmoitusta viiden arkipäivän sisällä tilauksesta, tarkista seurantatunnuksesta missä pakettisi kulkee. Pakettia säilytetään Postissa 7 päivää, jonka jälkeen se toimitetaan takaisin lähettäjälle.

Voit aina valita tuotteiden noudon myös myymälästämme. Myymälänouto on aina ilmainen.

Huomioithan kuitenkin, että noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus.

Käytämme kuljetuksessa ainoastaan Postia.

Varmistathan osoitetietojen oikeellisuuden tilausvaiheessa. Muotitalolehto.fi ei ole vastuussa asiakkaan virheellisesti antamaan osoitteeseen toimitetusta tuotteesta.

Noutamaton lähetys

Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus, vaan se katsotaan sopimusrikkomukseksi ostajan puolelta. Näissä tapauksissa veloitamme automaattisesti 15,00€ posti- ja käsittelykuluja. Verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvauksia aiheutuneista kuluista sopimusrikkomuksen johdosta. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28 §).

Palautus- ja vaihto-oikeus

Jos haluat palauttaa ostamasi tuotteen noudettuasi lähetyksesi, liitä mukaan tilauksessa mukana tullut palautuslomake täytettynä. Jos haluat vaihtaa tuotteen, tulee sinun palauttaa tuote normaalisti ja tilata uusi tuote tilalle. Hyvitämme maksun sinulle, kun tuote on palautunut varastollemme. Myymälämme eivät käsittele verkkokauppapalautuksia. Palautustilanteessa myymälä toimii ainoastaan palautuksen välittäjänä. Palautukset käsitellään aina keskusvarastollamme. Jos haluat vaihtaa vain tuotteen koon toiseen, onnistuu se myös myymälässämme.

Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen, voit palauttaa sen maksutta 14 vuorokauden kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen sisältäen kaikki mukana tulleet hintalaput. Jos nämä eivät täyty tai tuotteessa on esimerkiksi lemmikkieläimen karvoja tai meikkitahroja, emme voi hyväksyä palautusta.

Mikäli palautuksessa on asiakkaan aiheuttama virhe (laput ovat irrotettuja), pidätämme aina vähintään 25% ostohinnasta. Tuotteen tulee olla hyvin pakattuna ja asiakas on vastuussa huonosti paketoidun tuotteen rikkoutumisesta tai katoamisesta.

Jos haluat palauttaa tuotteen, täytä mukana tullut palautuslomake ja laita se palautettavan tuotteen mukaan. Palautustilanteessa lomake on välttämätön. Palautettavat tuotteet tulee viedä Postin toimipisteeseen tai myymäläämme. Postin palautuksen yhteydessä on mainittava palautuksen sopimustunnus 659071 ja ilmoittakaa postille kyseessä olevan muotitalolehto.fi asiakaspalautuspaketti. Kun tuote saapuu asianmukaisessa kunnossa perille, tuote tarkastetaan, jonka jälkeen palautamme rahat 30 vuorokauden sisällä palautuslähetyksen vastaanottamisesta. Palautus tehdään aina samalle kortille/tilille kuin mistä tuote on maksettu. Mikäli olet valinnut maksutavaksi laskun, ilmoitamme laskun muutoksista suoraan LASKUTTAJALLE (Arvato Finance) tuotteen saapuessa takaisin varastollemme. Palautusta ei voi lähettää postiennakolla.

Palautusta tehdessäsi voit paketoida kaikki palautettavat tuotteen samaan pakettiin, vaikka ne olisi lähetetty erillisissä paketeissa.

Palautuksessa kestää n. 1-3 viikkoa, koska palautuslähetykset tulevat 2. Luokan lähetyksellä ja kootusti viikoittain. Saat ilmoituksen, kun palautuksesi on käsitelty. Jos et ole saanut mitään ilmoitusta tämän ajan sisällä, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Jos palautat tuotteen postin kautta, muista ottaa postista kuitti palautuksesta ja säilytä sitä, kunnes palautuksesi on hyväksytty. Palautuksesta saat myös kuitin myymälästä. Kuittia saatetaan tarvita ongelmatilanteissa.

Reklamaatio

Mikäli sinulla on tuotteistamme jotain reklamoitavaa, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@muotitalolehto.fi. Täytä mukana tullut palautuslomake ja liitä se täytettynä palautettavan tuotteen mukaan.

Palautettavat tuotteet tulee viedä Postin toimipisteeseen ja ilmoittaa kyseessä olevan Muotitalolehto.fi asiakaspalautus. Voitte palauttaa myös reklamoitavat tuotteet myymälään.

Reklamaatiossa kestää n. 1-3 viikkoa, koska palautuslähetykset saapuvat varastollemme kootusti viikoittain. Saat ilmoituksen, kun reklamaatiosi on käsitelty. Jos et ole saanut mitään ilmoitusta tämän ajan sisällä, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Otamme aina reklamaatiotuotteet palautuslähetyksinä takaisin. Lue kohta: Palautusoikeus.

Maksaminen

Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Yleisimpien verkkopankki-, kortti- ja muiden maksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Verifone Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy E. Lehto Oy.

Keskuskatu 1 A

00100 Helsinki

Asiakaspalvelu: 020-7535192

Sähköposti: kuluttaja@verifone.fi

www.verifone.fi

AfterPay Lasku

Tarjoamme ostoksellesi laskuvaihtoehdon yhteistyössä Afterpay:n (Gothia Oy:n aputoiminimi, myöhemmin “AfterPay”) kanssa. Maksuehto on 14 vuorokautta. Jotta voit tilata laskulla, tulee sinun olla 20 vuotta täyttänyt ja omata suomalainen henkilötunnus. Lisäksi sinulla ei saa olla maksuhäiriömerkintää ja virallisen osoitteen tulee olla muu kuin poste restante. Täydet laskuehdot voit katsoa täältä.

AfterPay-laskulla hoidat ostoksesi helposti ja maksat kun olet vastaanottanut tilaamasi tuotteet. Lasku lähetetään sähköpostitse tilauksen jälkeen. Laskun saatuasi voit mm. siirtää sen eräpäivää (14pv 0€), maksaa osissa tai maksaa laskun suoraan MyAfterPay-palvelussa.


Maksu osissa

Tarjoamme ostoksellesi osamaksuvaihtoehdon yhteistyössä AfterPay:n kanssa. Lisätietoja ja täydet ehdot voit katsoa täältä.

AfterPay-osamaksuvaihtoehdoilla hoidat ostoksesi helposti ja maksat juuri sinulle sopivissa kuukausierissä. Valittavanasi on kaksi osamaksuvaihtoehtoa: joustava AfterPay Flex, jolla valitset aina kulloinkin itsellesi parhaiten sopivan kuukausierän, sekä AfterPay Osamaksu, jolla valitset itse osamaksun keston ja maksat ostoksesi aina saman suuruisissa kuukausierissä. Tilauksen jälkeen saat AfterPaylta sähköpostin jossa sinua pyydetään vahvistamaan luottosopimus MyAfterPay-palvelussa.


AfterPay ja henkilötietojen käsittely

Ostaessasi laskulla tulee Afterpay käsittelemään henkilötietojasi rekisterinpitäjän ominaisuudessa. Henkilötietoja käsitellään esimerkiksi sopimuksen täytäntöönpanossa sekä tunnistamisen ja luottotarkastuksen toteutuksen yhteydessä ulkoisten ja sisäisten tietokantojen kautta. Tarkempia tietoja AfterPayn henkilötietojen käsittelystä ja oikeuksistasi tietojenkäsittelyn yhteydessä löydät täältä.

AfterPayn maksutavoilla ostettaessa siirryt viimeistelemään maksusi Verifonen maksupalveluun, jossa sinun tulee tunnistautua verkkopankkitunnuksillasi – näin huolehdimme verkko-ostostesi turvallisuudesta ja varmistamme että vain sinä voit tehdä tilauksen nimissäsi.